Kent och så :)

Har nu kommit hem från en mycket trevlig middag på innergården med mina käära föräldrar, thank ya dudes! Det va asgott också, kommer aldrig glömma den chokladiga efterrätten, mudcake på hallonspegel...........

Vad som hänt med min bloggarvän vet jag faktiskt inte, tror att hon har vääldigt mycket jobb nu bara!  Hoppas hon fortfarande lever.. :/

Har förresten blivit på bättre humör nu :D känner verkligen hur glädjen spirar inom mig (konstigt vad hormoner kan göra!)

Nu ska jag ladda inför kent med lite jobb och annat fram till på lördag, ska bli sååå roligt!! Med kent alltså... Så då blir det utgång, vilket betyder att ni får passa er för då kommer jag och snickarn att ragga jäärnet ;) yeah!


image97
"Hårdrock, fan va skönt...."



Pöka lugnt så länge / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0