Lonely..

Hej.
 Alla mina vänner sitter nu hemma hos Patricia och myser och kollar på schlager (Björn) och har det superbra.. Själv sitter jag hemma alldeles ensam, nyss hemkommen från mitt jobb, vilket alltså betyder att jag både missat Björn ooch schlager.. BUHU! Jag luktar dessutom kaffe och är lökig och har ont i fötterna :( Det är lite synd om mig.. Tur att en tredagars väntar nästa helg med myycke sprit och glada vänner! Och tur att jag faktiskt fyller år om precis en vecka!

image110

Alot of love to you all / Eveliiina

Kommentarer
Postat av: malin

ska du ut på lördan med?:P

2008-03-16 @ 10:40:34
Postat av: Majsan

Haha låter som du har abstinens ;)

2008-03-16 @ 11:27:41
URL: http://majaj.blogg.se
Postat av: Evelina

Haha.. ojdå, kanske inte va så bra majsen! :/ det blir party här hemma på lördan (party med familyn, yihaa)hahaha... :p

2008-03-16 @ 16:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0