lördag

hej alla kära vänner och alla som jag inte känner! idag har jag varit i ljusdal hela dagen, ungefär. vi hade match mot laget med samma namn, och det gick inge vidare den här gången heller. domarna var partiska. man får inte skylla på dom men jag gör det ändå! vi förlorade med hela 9-1. hehe. men jag är stolt över mitt kära Timrå IC ändå, för det hr var sista matchen den här säsongen och vi klarade oss med STOR marginal från att bli sist.

kvällen ska vi (alla tjejerna) spendera ute i torsboda hos kristin. vi ska se melodifestivalen, eller som evelina gjort klart, björn gustavsson. s-såklart! jag tror det är första gången som hela skaran verkligen ska vara med, alla förutom beatrice som är och åker skidor i alperna!!



kan också ha varit dom fula tröjorna som gjorde att vi förlorade? dom luktade blä
vi tänkte först köra på hiphopper-stylen som alex visar, men vi kom på att vi skulle snubbla runt i våra egna shorts..

hejdå allihopa/malin hå

Kommentarer
Postat av: mallapalla

ja gillar dej även fast ni loosade lillen :D

2008-03-02 @ 17:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0