måndag

imorse var jag irriterad. först och främst på det pissiga vädret som kom på typ en natt, och sedan på att jag kom för tidigt till skolan.. vi hade "tema" kl. nio och inte åtta. temat som ska handla om jämnställdhet.. men ur allting det dåliga måste det ju komma fram nånting bra också, nånting ännu bättre tillomed: vi har inte lektioner enda fram tills påsklovet!!! =D hur härligt är inte det???

okej jag måste vara lite ärlig och säga att vi måste vara på skolan ibland, MEN det är ändå hur skönt som helst! det var det roligaste jag hade att komma med idag.


och sådär från en sak till en annan. KENT konserten var hur bra som helst. tänk att dom spelade socker... och mannen i den vita hatten...... och vinternoll2... och ja.. alla låtar var mer än bra


 du är min älskling för du vågar vara rak, du är min älskling för du är precis så svag som jag.

bara en lite till rolig sak: ikväll ska vi ha träning med herrarna. det ska bli spännande :) ha............... hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0