Nunna?

Perfekta muffins, depp i sängen och hp är allt spännande som hänt i dag, och allt med trogna Malin pee vid min sida :) thanks honey!

Värdelöst snöoväder gjorde att de inte blev nån pulkåkning :( Jag ville...

Jag och bloggvännen Malin måste ta tag i utseendet på denna blogg! Den är otrooligt ful! Vi har lite planer på G men känner att vi inte riktigt fått till den där sista slutliga touchen.. Hoppas vi får till den snart bara :/

Funderar btw på att bli nunna, vad tror ni om de gott folk? Känns som de enda rätta för tillfället...

image95

Deppiga hälsningar / Evelina

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hehe, very nice hörre du;)

2008-03-04 @ 16:11:53
Postat av: sannis

Det var bland de vackraste jag någonsin skådat! Detta passar dig perfekt! ;) Är de du och malin P då eller? haha!

2008-03-05 @ 20:34:37
URL: http://sanbac.blogg.se
Postat av: Evelina

hahaha, ja precis ;) fast jag har tänkt över de, och oavsett hur fin jag är i klädnaden så är de nog inte riktigt jag ändå..! haha...

2008-03-05 @ 22:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0