Spes-barn

Min vän Malin (aka Snickarn) har något slags fel, jag kan inte direkt säga vad det beror på, men hon har alltid varit lite av ett ticks-barn.

För några dagar sen när vi satt i hennes säng och fipplade på datorn så la jag märke till en konstig sak hon gjorde med sina fingrar varje gång hon gjorde en paus i skrivandet. Hon höjde lillfingret på varje hand och lät sedan de andra fingrarna på samma hand följa efter, åsså gjorde hon ungefär tre såna sanbba rörelser innan hon började skriva igen. Otrligt störande som åskådare...

Malin har också haft ticks i näsan och i armarna, men jag gillar Malin ändå :) Hon är den bästa snickarn i hela världen! <3

Nu har jag ont i fötterna och jag luktar illa efter en lång, men trevlig, dag på jobbet! Så nu ska jag ta en snabb-dusch och sedan ska jag sova en myycket lång och behövlig skönhetssömn! Timrå vann ikväll btw, grattis....!

Sov gott, dröm vått ;) / Evelina

Kommentarer
Postat av: malin nr.2

jag tror säkert malin är supersöt i sina tix :D

2008-03-07 @ 15:29:40
Postat av: sanna

Haha evelina då, de är nog ingen fara. Jag shoppar bara saker so är jättebilliga, så att du och jag kan köpa dyra oliver i turkland istället! ;)

2008-03-07 @ 19:37:03
URL: http://sanbac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0