SPORTLOV

Som jag skrivit tidigare så är Hanapana äntligen hemma, och idag fick vi ääntligen träffa henne också :D Fika på stan med tjejerna. Så himla skönt att ha henne nära igen! I morrn blir de grillning och pulkåkning här ute med the giirls (ovanligt att det är flickorna jag umgås med, Var Är Mannen?), fast bara om det blir fint väder vill säga, för vi har ju loov nu! Ska bli helmysigt

Nu kommer de främmande hem till oss som ska få gomidda som mammsen gjort! Kan knappt bärga mig tills jag får äääta!! Är döhungrig för tillfället.. Sedan får jag se om det kanske blir en tripp till majken ikväll :)

Måste också bara få tillägga hur skönt det faktiskt varit att få vara helt nykter en helg, en helg helt utan utgång! Känns totally right! Ska btw försöka sluta med mina töntiga ooch ständiga engelska små ord som jag alltid slutar meningarna med, vad är det liksom? haha.. Upptäckte det häromdagen när jag läste gamla inlägg.. Ska verkligen försöka sluta, loovar!

Mene... Hade så länge / Evelina


Kommentarer
Postat av: malle

det skulle bli skitväder :(

2008-03-02 @ 18:22:54
Postat av: m

finns ingen man :(

2008-03-02 @ 18:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0