The day after yesterday

Halleeo :)

Idag är jag trött efter en lång ikväll igår! Men jag hade himla trevligt dock, förfest hos snälla malin h tillsammans med hennes snälla syster och systerns vänner, vidareåkning till kent på eon (som var mycket bra konsert), sedan förfest hos Johanna med några girlfriends och sedan blev det stan där vi mest bara irra runt. Hela kvällen slutade på BK:s. Trevlig kväll :) Tuusen tack för skjutsen överallt gullimalle!

Nu är det en tripp till söråker med daddy som gäller, och sedan måste jag studera.. igen..

Anywhoo så kommer jag med superroliga bilder senare idag! Som alltid ;)

Nu ska jag försöka skicka en tröja som jag sålt på tradera rätt, en tröja som jag skickat fel två ggr :/ haha.. sån är jag! Men nuu Maria ska du äntligen få den rätta tröjan!

Hare gött mina vänner / Eran Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0