allt vi sagt, allt vi gjort blev en sång för dig

jag är ledsen. ledsen över att en av mina bästaste vänner inte kan åka med oss till turkiet :( vem ska nu vara fullast, gladast, spralligast på den här resan som bara sanna klarar av???

men tänkte iallafall att vi kunde ha någon typ av insamling här på bloggen... ska fundera ut nått smart. imorgon ska jag köpa en triss och om jag vinner på den ska jag utan tvekan bjuda sanna på den här resan! tänk att jag och sanna och jag har hängt ihop i alla dessa skolår. det är nog för att vi gillar varandra så mycket. 12 år är long time:)

image310
en av våra favoritsysselsättningar..då.. syns det vem som är tuffingen och vem som är fegisen?? ehe... /malleballe som älskar sin salleballe




Kommentarer
Postat av: MjaO

vad fint!

2008-05-06 @ 18:19:21
URL: http://majaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0