Close up

Det här går inte, vår blogg börjar se ut som en femårings. Eller den har väl rättare sagt sett ut så hela tiden.. Ska idag ta ett seriöst deep-talk med min käraste bloggarvän Malin håå, promiss!

Fram tills dess hade jag tänkt mysa i solen och kanske ta en promenad till Malin pe eller nått (pensionärsvarning?) men det är ju STORM ute! Så sorgligt med tanke på att alla andra dagar, då man inte varit ledig, har varit fulla av solsken. Damn, jag skriver verkligen som en pensionär.. Haha

Anywhoo, så är det bara två veckor kvar tills vi ska fotas i skolan med studentmössor och studentkläder på :D Nu är det nära, väldigt nära... Nästan lite skrämmande nära.

Har även sjuk ångest över mitt körkort. Ska verkligen börja nu, skaa verkligen ta det till sommaren! Ska nog börja köra redan ikväll, watch out people!! Grattis Emil-pemil btw, duktig kille :)

image311
sommar, sommar, sommaar...


Efter detta otroligt osammanhängande inlägg säger jag hejdåå! Ses i knutarna / Evelina

P.S. Måste också bara få bli lite sentimental och skriva att jag verkligen kommer att sakna lill-Sanna i Turkiet! Ingen Sanna, inga oliver och ingen som pratar oavbrutet. Inte heller nån som får en att gapskratta fast man egentligen inte ens är på bra humör. Gonna miss you cutie! :'(  D.S.

Kommentarer
Postat av: sanna

Åh, va gulliga ni är! Det är ju nästan så det kikar fram tårar. :(

2008-05-07 @ 12:31:26
URL: http://sanbac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0