Gossiping...

Morgondagen är en händelserik dag med några sånadär roliga saker :) Nästan sådär roliga att man vill gå och lägga sig tidigt bara för att få vakna någon gång! Börjar med mindre roliga saker som att jag måste på skolan tidigt och ge Göran Ljungblom ett a4 om reklamtjofräset vi håller på med på median, sedan måste jag försöka jobba lite på evighetsbilden..  men seen är det studentfotografering! På med finkläderna och ditt absolut bredaste leende :D efter det blir det grillning och lite annat roligt med tjejerna hemma hos Alex, can't wait BAH

Ska nu se klart gossip girl, måste be min egna lilla Palo bränna ut det åt mig, unbelivebly brae. Ska nog ta lite kaffe och gobulla också... kommer sitta fint som fisken :)

image333


Hörs och ses people / Evelina

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

hoppas allt är bra!
jag undrar om du kanske hade kunnat rösta på min hund i en tävling hon deltar i.
om du tycker hon är söt såklart :)

www.enlitentax.blogg.se

2008-05-20 @ 20:30:55
Postat av: MjaO

Haha det gör jag ju visst det. Kan du inte ta med dig lite bulla imorgn? ;)

2008-05-20 @ 21:55:02
URL: http://majaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0