"I would like to have a bottle full of your freckles!"

Idag har jag och Maja solat, igen :) Freckles everywhere! Grejen med mig när jag solar är att jag alltid blir så sjuukt röd, och prickig då, men framförallt röd. Mina vänner kallar mig indian ibland, eller rö-skinn. Skulle dock gilla mina smeknamn bättre om dom inte skulle stämma in så bra...

Jag är inte bara röd när jag solar, jag har också alldeles för dålig kroppskontroll! Vet inte om det beror på rangligheten eller vad det är... Men jag kan berätta om en liten händelse som bevisar detta :) Jag står framåtlutad och letar efter min mobiltelefon som ligger i väskan som ligger på golvet  hemma hos beas farmor när min älskade vän Malin Palo kommer springande som ett jehuu och puttar till min spinkiga rangliga kropp. En helt vanlig putt, och jag flyyger rätt in i väggen steenhårt! HELLO? Varför inte bara svaja till lite som alla andra skulle ha gjort? Kanske beror på spänst.. Måste nog bättra på min spänst..  


image321


Nu lockar sängen, jag somnar när som helst,  såå.. nighty dearest! / Evelinaa H


P.S. Fröken Anci och Tant Sara är det nya absolut bästa cafét, saknar Tinells men det här är näästan i samma klass. Det ligger alldeles mitt emot Två bleka kompisar. Go there people :) D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0