nu är vi glada

kära vänner, det har hänt nånting roligt. eller två saker egentligen. den första: idag har patricia tagit sitt körkort! stort grattis till dig ;) hon slog mig lätt med inte ens en månad mot mina nio.. hon slår mig i allt! som ett grattis tänkte jag först dela med mig av våran favoritlåt sofia dansar go go men den hittade jag inte. så som en liten kompensationspresent lovar jag dig att aldrig kalla dig för patten när du är bakom ratten! ;)

den andra: precis NU ska jag åka och sy till min balklänning!! spannend!!

igår var det studentfotografering..

image334
det är roligt att alex, maja o evis är typ en huvud längre än oss andra!

Kommentarer
Postat av: Evelina

hahaha.. vilken miss att du och jag stog bredvid varandra malin! en annan ser ju ut som nån jättekvinna.... haha

2008-05-22 @ 18:01:50
Postat av: MjaO

DUUU PAASSA DIG. JA E STOR VADÅRÅ

2008-05-22 @ 18:59:29
URL: http://majaj.blogg.se
Postat av: gabbi

haha "har en huvud längre" bra malla ;)

2008-05-22 @ 23:12:11
URL: http://gabbiey.blogg.se
Postat av: Påsen

Hihi tack så mycket Malin, de va ju schysst att inte bli kallad "patten bakom ratten" haha :D ååh Sofia dansa go go var ett tag sedan man hörde, men du jag har den, jag skickar den till dig ;) *Pözzz på däj* ;)

2008-05-23 @ 11:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0