P P H



image314image315image316
(Kolla in öronen på mobbade Evelina längst bak i bilden)

Helgen är över och jag har festat lös med föräldrarnas vänner... Jag börjar nästan tro att jag egentligen vill vara en pensionär, bara det att jag inte vågar erkänna de för mig själv! Inte för att mamma och pappa är pensionärer än, men jag vet inte riktigt vad man ska tro om mig när jag har skit roligt på en femtio-års fest. Det blev ett jävla röj..... Jajaa, vi släpper det!

I morgon ska jag festa med vännerna i min egen ålder, vilket känns bra :) Jag kommer få till dom godaste korvarna PLUS att mitt lag kommer att vinna överlägset, count on me bitches!

Nu ska jag försöka sova en timme eller två.. I really need it, men vi SEES!! / Evelina

Kommentarer
Postat av: malle

hehe ser ut som kristin....

2008-05-11 @ 18:48:39
Postat av: malla

haha.. och nej, ditt lag kommer förlora stort! mitt kommer ta hem allt :D

2008-05-11 @ 20:01:27
Postat av: Evelina

vi får väl se... ;)

2008-05-11 @ 20:06:40
Postat av: sanna

Hey, jag vet inte ens vilket lag jag var med i, men vi kommer garanterat att vinna i alla fall! ;)

2008-05-11 @ 22:43:46
URL: http://sanbac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0