vi sitter i samma bil

image339

nu är stundenten så nära. SER NI INTE VAD GLADA VI ÄR?? och nu har vi sett alex från alla vinklar..

den här veckan som kommer händer det en massa saker. skulle gärna hoppa över helgen snabbt eftersom den består av jobb. måndag, tisdag ska vi försöka lära oss att dansa till balen som är på ONSDAG!  torsdag tänkte jag sova. hela dagen.

En lite serie om våran vän maja.
 hon drack för många glas så hon däckade hemma hos mig. här försöker evelina få liv i henne. hon lyckades inte. slut. 

lite bilder som evis lovat. min kamera dog på förfesten. to bad




1. alex, jag och tacos 2. maja och evis sminkas 3. alex och jag igen. 4.killen med grillen 5. erik, evis och sjödin
6. jeppe och nikke 7. toivo försökte vara rolig här 8 och 9. tallnäs med lite folk 10. alex och petter på sne

osammanhängade inlägg! hejdå

Kommentarer
Postat av: Evelina

hahaha.. kajaan maja :p inte så snällt malin! thank you though ;)

2008-05-31 @ 09:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0