Efterlysning!

Det är dött som graven här från Malle o Evis. Så nu gör jag en efterlysning!! Har någon sett till en lång smal fräknig tjej vid namn Evelina och en lite kortare brunare vid namn Malin?

Evelina gillar att spendera sina dagar i sin nya lägenhet på Östermalm och på kvällarna jobbar hon arslet av sig på Olearys och klistrar på det finaste gå-bort leendet hon har. En gång i veckan leker hon Therese Alshammar i timrå simhall.

Malin gillar att sitta i kassan i mitt hemland Söråker, men mest av allt tycker hon om att skära upp skinka. Hon spelar även innebandy med timrå ibc och den tid som blir över sitter hon bänkad i ishallen bland alla andra hockeyfruar för att kolla på sin duktige hockeyspelande pojk.

Så mina vänner. Kika på de platser jag skrivit upp och säg till dom att Malin saknar dom här!!

Så här ser dom ut:


Kommentarer
Postat av: m

en gullig liten kontaktannons på oss där ;)

2008-11-14 @ 00:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0