Finally!

Nu är dagen här :D äntligen! strax ska jag möta upp damen med nyckeln och sen kommer flickorna med frukost/lunch. Känner att jag har en förkylning i kroppen, ont i halsen o så. Men det ska inte stoppa mig!

Igår var en underbar dag. Jag fick träffa Frida! Åh vad jag kramade henne :) Jag, Frida och Micke tog en fika på barista och gick sedan o hälsade på media.. som för övrigt har fått det tusen ggr bättre med nya datorer o nya soffor. Roligt o träffa några av lärarna iaf som hade saknat oss.. Såklart, vem gör inte det? ;) På kvällen myste jag med Malleballe och Alex N. Vart mest prat om festen, of course!

Kameran är laddad, och jag ska vara duktig på att ta många kort på alla roliga människor! NU alla partyflickor o pojkar, laddar vi upp riktigt inför festen!! FÖR DEN ÄR IDAG! ses där ni som är bjuden, annars stanna hemma. Hoppas ni känner igen mig bakom allt smink ;) höhöhö. /Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0