Goodbye

Sa hejdå till Frida idag.. Känns konstigt att vi inte ska se varandra på kanske fyra månader nu :O Och när hon väl kommer hem kommer jag inte känna igen henne. Hon kommer vara täckt av en brun färg. Nej! Svart menar jag.

Blev inge vidare planeringen av Norge idag men jag känner mig mer och mer säkrare på det! Att bo med tre pojkar kommer bli en stor utmaning, jag kanske till o med kommer förvandlas till en liten pojk när jag kommer hem! Vi ska på två lägenhetsvisningar på måndag och vi tar bilen ner=roadtrip! Kanske går runt o söker lite jobb då om jag får ihop ett bra CV :) Hoppas hoppas lägenhet 1 är stor. Ska få plats fyra madrasser/sängar, fyra datorer, tv, playstation o wi! Jag vet vad jag ska göra på mina lediga dagar iaf :) Ska bli en spelnörd som förr i tiden när jag satt o spelade the sims och backpacker dagarna i ända.

Och igen, HOPPAS HOPPAS jag får ett jobb där.. Känns som att det kan vara lite lättare där iaf om man bara vill! Kan ju inte vara kvar här i Sundsvall och vänta på att någon på jobbet ska gå o bli sjuk. Är till o med less på att sova nu. höhö.

Långt inlägg.. Bjuder på två bilder på två av mina nyblivna roomies! Åh så mkt skoj vi ska ha det :)



En sak till! Kommer sakna dig Frida :) Ta hand om er och njuuut av solen o värmen o ALLT! När du kommer hem är det vår och härliga tider! /Malla-mozart


Kommentarer
Postat av: Mike

Vi ska spela monopol och yatzy på kvällarna också Malla! :D



Tror lägenheten är lite mindre än den jag är i just nu, men vafan, det räcker nog!

2008-11-25 @ 23:23:35
URL: http://mikethekock.blogspot.com
Postat av: Malin

Ja! och alfapet o poker :D men de blir kanon ju! litet är mysigt!

2008-11-25 @ 23:41:42
Postat av: Frida

Jag kommer sakna er också!! Fast jag kommer nog ha det rätt bra samtidigt :D Jag skickar vykort till Norwaay!!!

2008-11-26 @ 11:45:45
URL: http://fridaochzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0