jag ska bjuda på några gamla godingar

         

varenda gång jag kollar på alla tusentals bilder jag har från äldre tider måste jag skartta lite. kanske inte bilderna säger er nånting, men kolla bara hur vi såg ut :) gölliga som anton skulle stavat de!

1. anton och oskar läser frida 2. tre tjejer i vårat tält, 8an 3. jag, emelie, sanna o lelle. konfirmation ni ser 4. malle & alle i åttan kanske? 5. rooliga klassen, 9a 6. sebbe & rappe, tältning 8an 7. hehehhehehhe. sanna har slagit nästan på konfirmationsresa i ÅRE, don't kill me 8. antons konfirmation 9. ho-ho-hockeyfrilla, avslutning 9an 10. sanna gillar dom där mums-mumsen 11. tältning i 9an. alla barn lekte i skogen, förutom rappe och jeppe dom lekte på dass! moHA 12. sanna och kickis ständiga fajt


Kommentarer
Postat av: sanna

MALIN FÖRIHELVETE!!!!!!! Den där bilden var hemligstämplad, ja, jag behöver inte ens säga vilken bild jag menar. usch usch usch usch!

2008-11-18 @ 23:18:30
URL: http://sallee.devote.se
Postat av: malin pe

tillåt mig.........HAHAHHHAA

2008-11-19 @ 15:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0