jag som ville spela vinnarlåten

idag (IMORSE) förstog jag inte vad som gick fel, eller det gjorde jag. men det är, var, jag på tok för irriterad över för att dela. jag är aldrig aldrig dålig förlorare men idag trodde jag allt att jag skulle sura hela dagen........6-6 blidde matchen så halva kan jag väl sjunga med i.. eller nä, inte på humör. nästa gång vill jag spela den högt och lääänge! mi ladies?

på tal om allt annat. vad skönt det är att vara uppe och ha spelat en hel match innan klockan elva. och sedan inte ha nånting planerat utan bara åka hem... och somna framför teven. sedan bli bjuden på hemmagjort skrov av svärfar ante och kolla på en match som gick rikigt bra. då blev jag på humör igen! bra humör alltså

tror jag ska sova lite på det goda. godnatt  /malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0