Kalas :D

Jag är bjuden på kalas :D Älskar födelsedagar, speciellt mina vänners och speciellt min egen då. Men imorgon är det Sannas tur att fylla 19 och på lördag ska vi fira henne! På hennes 18-års firande hade vi skitkul på förfesten och vi alla hade sett fram emot att se Björn Rosenström på parken.. Men han ville aldrig börja spela så efter lång väntan bestämde sig jag o några till för att åka in på krogen istället. Vilket var dumt.

Men i år då jäklars blir det ingen väntan på Björn, utan det blir krogen direkt efter middag o förfest hemma hos henne :) Har inte varit ut på krogen sen vi firade maja den 10 okt så de blir nog skoj där med. Hos Sanna vet jag redan att det blir askalas ;) Som alltid med mina flickor.

Nu ska jag snart packa ihop och åka från jobbet. Imorgon blir det mysdag på stan med Malle o kanske någon fler själ.

Undra om hon skulle komma in med denna outfit på krogen??

Godnatt, jag har en mysig katt /Malla

Kommentarer
Postat av: sanna

Haha, ja jag kanske skulle köra på den där outfiten på lördag! ;) höhöhö!

2008-11-12 @ 23:39:53
URL: http://sallee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0