Mot december

Åh snart är det december och jag läängtar! Händer så mkt skoj framöver som advent, pepparkaksbak, massa utgångar och andra mysiga julgrejer. OCH det är bara fem veckor kvar till julafton som ska bli så mysigt med nästan hela släkten från mammas sida.

Till nyår har vi tjejer valt att inte fara till vemdalen. Kommer ändå inte bli lika kul som förra året, vi ska ha kul här på hemmaplan istället. HOPPAS HOPPAS HOPPAS inte det blir parmiddag bara. Nu när Maja bestämt sig för att fira i Sthlm så har jag inte ens henne som min plus-one.

Och i januari, om mitt liv ser ut precis så här som en arbetslös flicka på 19 år (då nästan 20 år), då packar jag storväskan och far till Norge någon månad. Men lång tid kvar dit. Nu ska vi bara njuta av novembers slut!


Snart blir det en ny sån här kväll :) /Malla

Kommentarer
Postat av: malin h

såklart inte! du ska vara med vad det än blir ;)

2008-11-18 @ 22:01:39
Postat av: Malla

hihi de är klart. tänkte inte sitta hemma med pappa ;)

2008-11-19 @ 15:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0