nåt för dom som KÄMPAR

åh malin är bra gullig. kämpar på och skriver, och jag & evelina skriver inte. men nu var det dags. redan gått en veckan sedan vi var spända över telefon om festen, redan gått en veckan sedan jag plockade den där brödvagnen på jobbet, redan... ja. mycket har hänt. på en vecka. anton har kommit hem, vi var haft en skitkul fest och sedan lyckats spela en match där i princip hela laget var bakisar. vilket visade sig i resultatet. OKej, jag väljer att säga att jag inte var bakis! ett dugg! men mer saker!! sanna fyllt år. tror igår, beroende på hur snabbt jag skriver. sett evis superfina lägenhet också. jobbat några timmar eller så. ja, det var nog allt.

i helgen ska vi fira sanna, med middag och utgång! jag och nisse i nyktert tillstånd så vi inte råkar ut för förra helgens matchupplevelser... MEN vi har kul ändå. sanna fyller bara 19 en gång och det ska firas, firas rejält! eller hur tjejer?

Kommentarer
Postat av: PALO

OH YEAAAAAAAH

2008-11-14 @ 13:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0