Spöken hos Evis

Åter på plats på Östrand för jobb.. Bara några timmar sen åker jag o sover hos Evelina. Inatt sov vi också med varandra fast att hon var i stan och jag i skogen. Det ni! Evelina blev lite rädd när hon skulle sova och fick för sig att det var spöken hos sig så vi pratade en stund och lade sedan telefonerna vid kudden utan att lägga på. Hon tyckte det var tryggt att höra mina hostningar o nysningar hela natten (jag är förkyld). Hon är rolig den där Evis.

Längtar så mkt till julafton! Har börjat skriva önskelista och börjat planerat vad jag ska köpa till några. Älska juletid! Sen en vecka efter det är det nyår som vi fortfarande inte vet vad vi ska göra... Måste ta tag o fixa ihop en kväll som vi kan planera nått dödskul! OCH jag o malle har inte fått farit på vårt boda borg som vi tjatat på sen i somras. Kom igen flickor! Det är inte spott på golvena, jag lovar :) Let´s go!


/Malla

Kommentarer
Postat av: Majsan!

Malla! SMS ditt clearing nummer tack :) Ps. JAG VILL JU DIT :D ds.

2008-11-26 @ 20:58:23
URL: http://majaj.blogg.se/
Postat av: malla

men de behövs inge clearing! har personkonto :) BRAAAAAAAA :D:D då åker vi!

2008-11-26 @ 21:18:55
Postat av: maj

Men det funkar inte.. du får pengarna i handen imorgon eller på fredag istället. går det bra? :)

2008-11-26 @ 23:46:55
Postat av: Bea

Jag har ju ett bodaborg här uppe, ser det från köksföstret=) Kom hit! Inte ens nå spott på golvet och inge svett på väggarna=P Och malin, när ni åker till trondheim åker ni förbi eller igenom Östersund=O Puss

2008-11-27 @ 11:22:33
Postat av: Malla

Maja: ja de går utmärkt =)

Bea: Ja vi får pröva en gång till o planera in o komma :) Har ingen aning om man åker genom/förbi östersund :O men kan kolla upp det!! =)

2008-11-27 @ 16:59:34
Postat av: malle

ja annars får väl vi fyra vara äckliga och åka. fast känner jag påsen o sanna rätt är dom också på ;)

2008-11-27 @ 19:14:48
Postat av: Anonym

Ja dom är ju lätt på =D emelie blir nog svår. amanda är nog också på! nilsson? vi bestämmer en dag så får vi väl hitta nya vänner att ta med på gatan annars :)

2008-11-27 @ 19:26:07
Postat av: Mike

Åh, julklappar! Vad ska du köpa till mig? :D

2008-11-28 @ 12:27:28
URL: http://mikethekock.blogspot.com
Postat av: Malla

en stycke bingolott o en kaktus!

2008-11-28 @ 12:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0