Utan talang?

Igår hade jag mys med Frida & Emelie och oj vad jag älskar att vara med dom två :) Vi har så mysigt tillsammans. Vi firade Frida med att ge henne en fin-fin duschmössa (det är regnperiod på Bali, får inte bli blöt om skallen), en resedagbok och gissa & rita! Som vi spelade en gång under kvällen.. Behöver jag säga vem som förlorade? HATAR att jag fick mammas talang när det kommer till att rita. Eller vi har ingen talang alls kom jag på. Inte ens kunde jag rita en klädnypa och en visselpipa.


När jag tänker efter fick jag ingen talang alls. Isabelle fick mosters gener när det kommer till sång= sjunger wonderful. Jag är tondöv, kan inte sjunga ett rätt. Isabelle har alltid varit smart i skolan, jag vet inte ens vart världsdelarna ligger. Isabelle kan dansa, jag är stel som en pinne. Isabelle fick pappas gener när det kommer till att rita - jag fick som sagt... mammas. Det tackar man för.

ÄSCH vem bryr sig om talanger??? Jag fick iaf...... hmm...... tänker........ Det krulligaste håret. Efter pappa. WIE.

IKVÄLL peppar vi för fest. Jag är redan PEPP. /Malla- den utan talang

Kommentarer
Postat av: maja vampyr

hahaha! "jag är..VÄRDELÖS!!"

2008-11-15 @ 15:52:04
URL: http://majaj.blogg.se/
Postat av: Mike

du och jag Malin, världsbäst på att vara medel! :D

2008-11-17 @ 15:18:47
URL: http://mikethekock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0