lördag söndag måndag

idag har den långhåriga malin klippt av sig skatboet till hår. vad jag hatar när det är slitet och vad jag älskar det nya! jag ser precis likedan ut nu fast kanske några centimeter kortare, men lenare. mittbenan är fortfarande lång, eftersom jag sparat den i flera månader.

igår spelade jag och laget match i hudik. vi förlorade med 5-1 men himlarns vad jämnt det var ett tag. och vad jag hatar att möta mammor med flera år av hamburgare om pmmes bakom sig som inte kan annat än att gnälla och tacklas. nästa gång tänkte lilla vi vinna!

i helgen har vi firat sanna som fyllt 19. förfesten med tacos, lite lekar och så var som vanligt roligast. kvällen slutade tidigt för min del, men jag tackar födelsedagsbarnet hjärtligt ändå! fler sånna kvällar, tack. nästa tjej att fylla år:bea!! kanske det blir en tripp till henne då? vi får se, vi får se

jag är glad att the man är tillbaka. jag vet att ni förstår mig

Kommentarer
Postat av: B

JA absolut, ni måste komma och hälsa på=) Men jag är hemme i söråker då så vi får ha kalaset där istället så alla måste ju komma=P Åh jag saknar er! PUSS

2008-11-18 @ 10:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0