dan, före dan, före dan, före dan.... ähh

nu räknar vi ner igen. tänker göra det nu varje dag, för det är det enda vi kan tänka på! eller malin p! tjejen drömmer om det tillochmed. hehehe. okej, jag erkänner, jag med! pinis. men jag drömde vi hade hyrt ett slott och att folk klättrade på husväggarna. det var riktig halloweenfest minsann! blir nog imponerad om någon fixar spiderman-skills just för denna fest. vart kan man hyra de? tanten på festyran har det mesta kan jag tipsa.

inget passar väl bättre än att räkna ner med en .... TVÅ partypics

världens roligaste fest hade vi här när jag, alex o evis fyllde 18! och en från när vi fyllde 19 såklart!

hejdå, dröm om fest! /malin h

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag ska erkänna att jag drömt om det också! ;) wihii, 3 dagar kvar!

2008-11-05 @ 18:07:00
URL: http://sallee.devote.se
Postat av: Malin P

haha.. överpeppade tjejer är vi ;) snart bara två dagar kvar!!!

2008-11-05 @ 19:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0