Blek och vuxen

Okej. Jag tar tillbaka allt jag sagt om att jag tycker om hösten. Jag hatar den. Jag fick igår en uppenbarelse när jag och Malin p tog oss en simtur i simhallen: Jag ser ut som Voldemort innan han fick sin kropp, ni vet då han bara var ett slemmigt huvud. Fast jag är inte slemmig, vad  jag försöker säga är att jag är fruktansvärt blek! Denna uppenbarelse blev idag ännu mer bevisad då jag fick se att "Malin Palo kommenterat ett foto av mig på facebook" och jag tröck upp bilden ni ser nedan..



Jag blir lite deppig. För jag har inte tid att sola.

Kankse på söndag.. Då får ni inte glömma att köpa en fin present till er pappa :) Nu ska jag hänga upp gardiner och fixa lite soffkuddar för att sedan tvätta klart, daamn I´m grown up! HA EN BRA DAAG / EVIS

Kommentarer
Postat av: Malla

de där var en hääärlig dag/vecka :)

2008-11-05 @ 19:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0