Lusekoftans land

Utgång, barnvakt, filmer, pepparkaksbak, mat. Kortfattad sammanfattning av helgen. Och nu är det söndag igen. Utgången i fredags var rolig, eller det var roligt hos Emelie med media+några fler men på stads var det liiite folk. På pepparkaksbaket blev jag less fort och fortsatte att minska degen genom att äta den.

Verkar som att nästa vecka sitter fyra pojks o en flicka i en bil på väg till Trondheim o kikar på lägenheter o landet. Jag är flickan. Så i januari/februari+några månader framöver om allt går som det vill eller om jag inte ångrar mig, är jag i lusekoftans land om ni vill mig nått.. Flickan är lite rädd :O Jag som är så hemmakär kommer sakna la familia o el amigos. MEN dom har lovat att ta hand om mig och jag kan alltid åka hem om jag vantrivs :) Snickargatan finns kvar. 

Bilder på kusiner, sis o söte kattungar som blivit stor.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0