Allt går så fort..

Tiden bara rinner iväg och nu är det snart november! Sjukt fort det gått. Tänkte köra en best of 2008- hittills. För än är inte året slut, mkt mer roligt ska hinnas med ;) Så vad har man gjort hela året må tro?
-2007 avslutades med en vemdalenresa. Och 2008 inleddes med samma resa. Som vi för övrigt redan pratat om. Kul hade vi. Punkt.
-Jag fyllde nitton år. Den förfesten överaskade tjejerna mig med att dekorera emelies lägenhet i rosa, just for me! Och den kvällen var superb på alla dess vis!
-Alla dess studentfester som både var roliga o minde roliga.
-Kent på eon arena. Grymt bra.
-Studentbalen. Helt magiskt kväll, vad är väl en bal på slottet? Helt underbar skulle jag vilja säga. Göra om det? Yes please.
-Skolan. Sista tiden på skolan var mest bara rolig om man bortser från plugget. Och fort gick det.
-Studenten. Så stod man där på trappen äntligen. Studenten kan jag inte sammanfatta. Det måste man vara med om för att fatta hur underbart det är!! Vill göra om det tusen ggr. Guldtrofen, trappen, presenter o fest. Hur bra kan man ha det egentligen?
-Studentresan. En vecka fylld med fest och med underbara flickor och pojkar som förgyllde min tripp! Den kan vi också ta o göra om, fast inte till alanya!
-Gatufesten o alla dess andra fester. Kräftskivor. Wonderful.
-Oxviken. Lata dagar på oxviken med bad var dag.
-Coldplay-resan har vi nyss gått igenom och ni vet redan att vi hade en fab-helg ;)
-Tjejerna. Som man alltid har kul med. No matter what!

Har ju hunnit med en hel massa annat också. Kommer bara inte på nå mer, bara det bästa:)


Vemdalen.                     Studentbalen 2008.

Alanya studentresan.     Kusin o jag på studentdagen.
Ser framemot slutet av 2008 :) Ikväll blir det hemmakväll med idol o godis med mami. Papi är o jagar älg! höhö. /Malin P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0