andra malins tysta helg

den här helgen har jag jobbat, varit med mina vänner och med akke. men jag har gjort allting annorlund. allting har jag gjort väldigt tyst. och jag ska berätta er varför. JO, jag har tappat rösten. först var jag bara hes och lät något som en transvestit. min annars mörka röst var ännu mörkare. kunde inte förbise att jag lät som en man! sen på lördagen hade jag tappat den.... fick jobba i hela tolv timmar på bara golvet, och några enstaka pinsamma minuter i kassan. på kvällen fick anton känna på att ha en stum flickvän.. fast tänker jag på saken så kanske det var roligare än att prata med mig som "sven"..typ..

har ännu inte fått tillbaka min röst, trots att jag druckit litervis med te. malin skrämde mig att jag kanske (inte) låter såhär för alltid. så om ni vill mig nått så får ni inte ringa, det blir så tråkigt för er då. hehahaho. nej. jag kan inte ens skratta
/henriksson, malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0