Barnvakt

Malle beskrev gårdagen perfekt. Vi blev helt enkelt trött o kände inte för att vara kvar på stads där alla var askalas och hoppade till Krunegård. Men tack Maja för en superkväll o goda snacks ;p Ikväll myser Malle med sin pojk och jag har myst med mina. Edvin o Hugo. Kusin&Kattrackare. Är barnvakt åt mina småkusinerna Klara o Edvin som inte längre är så små! Vi har smällt i oss pizza, spelat geni o sett på fem myror är fler än fyra elefanter! OCH inte heller är jag bakis, inte ens trött! Mkt stolt över mig själv. Sa igår att jag skulle börja spela innebandy med M men tror jag har ångrat mig. Kanske kommer på matchen imorgon o ser hur bra dom är om nån snäll själ vill följa! Vill inte sitta o leka hejarklack själv :)


Åter till soffan och sex and the city filmen.
Palo säger godnatt, nu blir det mys med katt! 

Kommentarer
Postat av: Evelina

ser inte katten lite skelögd ut...? :p

2008-10-16 @ 13:15:54
Postat av: Carro

Vilken underbar liten gosis!! :P

2008-10-16 @ 13:28:06
URL: http://carolinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0