Biff??

Nyss hemkommen från en liten tripp i birsta o granloholm med min käre mor. Och what to do nu? Pratade med min vän Frida igår och hon sa att jag skulle skaffa mig en hobby. Hon gav exempel på stickning "nu när det är kallt och så, kan du tjäna mycket pengar" men jag har aldrig varit den pyssliga tjejen och heller inte så händig.. Skaffa gymkort sa hon sen "då kan du smörja in dej i olja och bli jättebiffig och ställa upp i tävlingar o vinna pengar". Bra ide gumman! Vill gärna ha gymkort men får önska mig det av tomten :) Får dock skippa idén med tävlingarna! Inget för mig.. hihi

Förra vintern , eller om de var förförra lärde hon mig att åka snowboard en dag. Det var askalas kul ;) Ramlade inte en gång i liften, *stolt*. 'Till vintern när hon kommit hem från sin långresa till Bali, ska hon få lära mig göra en massa tricks!!! Wiihoo! Om hon ens kommer hem innan vintern är slut :( Har en liten plan att jag inte ska äta något alls innan hon åker och träna o bli jättevig så KANSKE KANSKE kaaanske... Jag får plats i resväskan! Det här ska jag klara..


Här tog jag bara en liten paus.. Hade INTE ramlat :)


Har sagt det förut men säger det igen; Hon är saknad min vän Frida :(

/Malin P, som är taggad inför imorgon!!!

Kommentarer
Postat av: Friday

Varför inte oljan?? det var hela grejen ju!! Åh jag saknar dig med min eviga TP-kompanjon!! Men snart ses vi :D Och jag kommer hem typ första mars och då är det VINTER!! :D

2008-10-12 @ 12:30:36
URL: http://fridaschubert.blogg.se/
Postat av: Malin

Man blir så kladdig av olja :) Men faen vad bra! Då är det jag o en brun liten frida som kommer åka snowboard 2 mars ;)

2008-10-12 @ 22:26:33
Postat av: Anonym

2:a mars it is ;D Fast vi ska ses en svæng innan min resa också! :)

2008-10-15 @ 17:26:33
Postat av: Anonym

ja vi ska ses många ggr innan din resa!! annars dör jag av frida abstinens :(

2008-10-15 @ 19:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0