But why..?

Uscha... Har jobbat ikväll, det va en vääldigt lugn kväll. Tiden gick fruktansvärt sakta. Fast jad fick sluta tidigare eftersom jag började tidigast, NIICE!

Kvällen var dock inte bara hemsk på grund av att tiden näst intill stod still, jag var även tvungen att se ut som ett spöke på jobbet eftersom det är halloween.... 

 När jag kommer till jobbet står den älskade resaturang chefen med ett jävla clown-smink-set i handen och ler det största leendet jag någonsin sett på henne.

- Ikväll ska ni se ut som spöken, ni ska vara vita i ansiktet och svarta runt ögonen :D
- Öhm.. va?

Sedan drar hon in mig på toan och smetar på den där äckliga skiten... Jag har alltså gått med clown smink i fejan och sett ut som ett spöke hela kvällen!? Okej om det hade varit mkt folk, och kanske mkt barn. Men nu var det ju inte så, utan nu kollade dom få gäster vi hade bara väldigt konstigt och la kommentarer som: "Vad blå du är runt ögonen..?" eller "Ska du se ut som ett spöke eller kan du helt enkelt bara inte sminka dig?"

Inte KUL!

Måste även se ut så i morrn kväll också... JAG VILL INTE  MER! :( Jaja, har ni tur får ni kanske se en bild i morrn, hihihehehhöhöhhohohaha
 
Nu ska jag göra te och kvällsmackor, sedan ska jag soova sött. PUSS OCH SMEKLEK / Eveliinaaaa


Kommentarer
Postat av: Emelie

ja bild tack hahaha

2008-11-01 @ 18:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0