Cräzy.

5 o en halv timme avklarade. fem kvar. Hittils har tiden gått snabbt, tack vare cosmo, vecko revyn o msn. Men nu har jag läst dom och alla på msn har gått o lagt sig. Kanske ska sätta på scrubs som jag så snällt fått låna av henriksson. Säsong tre och det blir bara bättre o bättre! Älskar JD&gänget. Hoppas ni sover gött. Det ska jag också göra kl halv sju när jag är hemma. Då ni klivit upp för att jobba/gå i skola! Mohaha på er. BTW. Ska försöka inte gå ut/dricka förrän vår fest. Utmanar... mig själv. Hoppas någon av mina vänner är på. Annars har jag ingen att leka med :(


Nu låter vi tiden flyga iväg. Som jag gjorde då.. Natti /Palo

Kommentarer
Postat av: Evis

hahaha.. du se nästan inklippt ut, giller den där bilden :)

2008-10-24 @ 00:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0