det är visst nån som är tillbaka

OCH GISSA VEM? han. trots att det låter mer som än han än en hon är jag glad jag kan prata igen. så nu kan jag kommunicera som vanligt igen och det blir inga missförstånd.

kan också nämna resultat typ för första gången på läääänge. i helgen hade vi våran andra seriematch som vi VANN!! nu måste samtliga säga grattis för det är faktist inte ofta ni får chansen! ahh kära timrå ibc... vi kämpar på.

för att göra det här inlägget ännu mer osammanhängade än det redan är. ursäkta börjar jag bli knäpp? varför förstår inte m och m vad jag menar med bilden och "vi kör igen". fest + födelsedag och fest + MAJA = födelsedagsfest hos majsan. det där var ett år sedan, och nu kör vi åter igen ;) då var det lokalfest, nu blir det veronica maggio och krogen. men åeh lokalfest. snart är det dags igen. long time ago, och shit vad roligt

nä nu ska jag göra slut på dehär. godnatt/ mh

Kommentarer
Postat av: Evis

Ååååh, va skönt att höra att den vanliga mansrösten är tillbaka :) och inte nån annan mansröst!Bara en som passar dig sötnos, höhöhöhöö...

2008-10-08 @ 02:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0