en enda stor familj...

Evis sa igår att vi sa börja blogga oftare. Jag lyder hon. Satt och kollade på lite utbildningar men hittade inget som föll mig i smaken, kanske bildjournalist men det lär ju ändras snart. Ska ändå inte börja plugga än på nått år.


Micke hade lagt ut en låt på sin blogg som påminde mig så mkt om media. Vill inte säga det men jag saaaknar det!! Saknar att sitta i sofforna och busa, att inte varje dag efter lunchen gå förbi pressbyrån, baguetterian och dess personal. Saknar när Oskar ska köpa PEZ och att han alltid var ett steg efter o hans historier om allt onödigt, när vi dansade till MIA med Chrissan i täten och vi sköt sköt och sköt.. Saknar bråket med den andra klassen om julpynt. Saknar när emelie o micke hade en crush (säger man så?) till varandra. höhö.

Saknar att inte gå i Mp3a. Fast att vi hatade varandra ibland. Åh aldrig mer :( Som sagt på media var man som en enda stor familj ;) Saknar dock inte dom långa bussresorna 6,55 till 8,20... Blää. Det var allt för MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0