Fever becouse of it

Hatar att inte kunna vara alla till lags..! Tänk om man kunnat vara de, tänk vad skönt de skulle vara. Om man kunde dela på sig eller nått, de vore suuper.. De ska ja drömma om inatt :)

Har nu kommit hem efter en väldigt lugn kväll på jobbet, ska ta mig en kopp te och sedan sova lite.

I morgon tänkte jag vara en hurtbulle och promenera eenda upp till min vän Malla/snickarn/palo, you name her.. Hoppas det blir av bara så jag inte sover bort halva dagen - Vill inte, Ska inte! Jajajaja, får se hur det går

Har upptäckt en låt som inte alls är ny, men som jag liksom inte riktigt kan släppa. Den har ett konstigt inlfytande på mig, gillar den samtidigt som jag inte tycker att den är speciellt bra.. Skum känsla
 




Sleep tight / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0