happy

Mysig vecka har det blivit och mysigare kommer det bli. Är inte så pjåkigt att vara arbetslös ändå. Speciellt inte när man har sina underbara vänner att leka med var dag :) Har sökt jobb jobb o jobb men det är hopplöst. Men mer ska sökas, jag ger inte upp i första taget inte! Grattulerar min lille vän Evis som snart får flytta in till den stora staden och lämnar mig ensam övergiven i Tynderö :( buhuhu.. MEN vad hon inte vet är att jag kommer bo där med hon. höhö. Glada nyheter idag= Lokalen är bokad!! Happy Malin! Och nu säger happy malin p hejdå. Hejdå


 Gillar alla mina vänner, men hon den långe är den bäästaste :)
Alltid varit, kommer alltid vara! hihi. Evalena.


Kommentarer
Postat av: Evis

hihihihihihi.. SÖTBRUNO!!!

2008-10-16 @ 12:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0