Home sweet home

Herreguue va jag flänger runt alltså.. hit och dit och fram och tillbaka! Men nuu, nuu ska jag ääntligen få flytta in i mitt alldeles egna hem :D Fick nyckeln idag och i morgon ska jag få sova på mitt mysiga loft för första gången, späännande!! Kommer dock inte vara så mysigt nu till en början, speciellt inte med tanke på att min soffa och min TV inte kommer från sthlm förrän näästa helg.. Men så fort den blir klar kommer den bli helt perfekt!

Jaja, himla mkt tråkigt skrivande om min lägenhet nu känner jag.. Hm.. Vad kan man annars skriva om..?

Fick mysa lite med Gabbie och Malin p idag på stan :) De va mysigt.. Fick även ett ganska överraskande telefonsamtal från min gamla vän Einar, han är bra överraskande ibland.. Den där Einar.. Som btw kommer bli en av mina grannar nu när jag flyttar! Så va vi där igen, de är de ända som finns i mitt huvud nu helt enkelt.. Får komma tillbaka efter helgen, när jag hunnit komma tillrätta i lägenheten med stort "L" :) JAG ÄÄR SÅ GLAD!!

Apropå aboslut ingenting som har med texten ovan att göra hittade jag lite fina bilder bilder på mig och min vän sen i vintras då vi bestämde oss för att ta en sväng till Vemdalen och mysa!



Jag och Malin redo för en mysig fjällfärd till Vemdalen! Det hela slutade med alldeles för många Strongbow och en fantastiskt äcklig rom, en helkväll på hotellet och vi var helnöjda..




Nästa gång lovar jag ett roligt inlägg, hehehehee..PUSS OCH SMEK PÅ ER SÅ LÄNGE :) / EVELINAA

Kommentarer
Postat av: Malla

hahah det var en rolig o mysig helg :D söta vi äär.

2008-10-24 @ 15:13:50
Postat av: maj

Evelina, jag längtar minst lika mycka som du tills jag får din lägahet :D:D Men tjejer, ni såg otroligt smala ut :O fel o äta

2008-10-24 @ 15:26:37
URL: http://majaj.blogg.se/
Postat av: Malla

äsch. palla äta!

2008-10-24 @ 17:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0