HOST

Japp, nu sitter jag här igen.. Nyss hemkommen från jobb till hannas lägenhet och myser i sängen. Hon jobbar natten så jag har sängen för mig själv ända till kl. sex i morrnbitti :D ( det har en tendens att bli rätt kallt när hon också ligger i den, då hon gärna tar så mkt täcke som möjligt för sig själv...........) Men hon är snäll den där Hanna

Har fått sån sjukt jobbig hosta! Trodde jag va frisk, men ack nej.. Blir väl snart :)

Har dock fått en nyhet idag som gör att jag kan ta hur mkt förkylningar som helst, mitt humör kommer ändå inte kunna rubbas... JAG SKA FÅ FLYTTA NÄSTA ONSDAG :D Förstår ni vilken lycka!!?? Jag känner på mig att jag kommer att trivas som fisken i vattnet, höra hemma där som handen i handsken and so on :) oojaa

Tack Malin för den fina låten btw, det värmde mitt lilla hostiga hjärta! Nu ska jag sova lite, i morrn blir det en händelserik dag. Igen :) HÖÖRS GOTT FOOLK / kyssar och smekar Evelina


Jävligt fräsch bild på mig sen vår studentresa i somras

Kommentarer
Postat av: maja yooo

heheheh snyggingen i bakgrunden var ju inte heller fyskam ;)

2008-10-15 @ 11:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0