hur ska jag beskriva den här känslan?

1. du har en stekhet flatnäve
2. tryck den jättehårt mot pannan
3. forsätt tryck ner mot ögonen
4. nu ser du ingenting eller hur

äh jag är så dålig på att förklara. kanske ska låta min lillasyster gästblogga lite för att få den rätta känslan! hon har en Stoooor poet inom sig. eller linnsan som kan beskriva hur man får mjälthugg i axeln. hur gör hon?

MEN för att försöka göra den där historian kort, jag är sjuk idag. jag hatar det. blir så rastlös. men börjar piggna på mig och om jag orkar ska jag minsann åka till malla. hon lovade att ta hand om mig:)) krya på mig! /malin h

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig din lilla skitunge.

2008-10-29 @ 16:28:45
Postat av: //närastående

2008-10-29 @ 16:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0