ledighet kommer aldrig fel

den här helgen är jag tro det eller ej, helledig. och det är så skönt att inte behöva tänka på jobb.
igår firade jag in ledigheten. okej. vi grattade majsan som fyllt nitton för ett tag sedan. jag var bjuden! och jag älskar att ge presenter. tur för maja! kortet som jag och malin knåpat på i timmar gillade hon! även presentera som kostade lite mer pengar gick hem ;) det började hos majas bror i granlo med lite mexican snacks, presentöppning och.. sexiga sugrör. sedan vidare till emelies pojkvän där vi blev trötta. åkte ner på stadshuset, hörde lite markus krunegårdoch blev ännu mer trötta. sedan slutade vi på subway. det var gott. åkte hem och myste med anton.

idag har jag plöjt igenom halva säsongen av top model säsong 10, och jag har varit trött hela dagen. ikväll ska jag se hockey, och sedan vara med en antingen jätteglad eller sur anton.... hoppas nog på den glada

imorgon har jag match och då hoppas vi såklart på vinst. min första match för säsongen och det ska bli så kul.. undra om malla kommer som hon sagt?! det är roligare att ha lite publik. vet inte om dom trogna 10 som brukar vara på våra matcher räknas riktigt...

nu ska jag njuta av ledigheten! ni med hoppas jag=)) /malin h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0