maja, här är din sång



...men över till nånting annat.. malin säger jag är en dålig bloggare. nu ska jag visa er och blogga på mina bara knän. det ni!

och igår jobbade hela dagen, och efter det var jag med den där malla och alexandra. vi myste ute i skogen hemma hos palo. vi smidde lite planer, jag älskar dedär. och domdär. . idag jobbar jag min sista hela helg på länge. såg dom varit snälla med schemat och låtit mig vara ledig i flera hela helger:)) eller vad säger jag egentligen? lönen är som högst på helgen och då vill jag ju jobba. OCH vara ledig. ett dilemma.

sådär. dags för jobbee! hejdå /malin hå

Kommentarer
Postat av: MP

åh jag älskar den låten & videon. Jag vill vara en av dom. hihi

2008-10-21 @ 13:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0