Pensionärer?

Jag & Evis har bestämt oss för att börja simma en gång i veckan. Pensionärer kallar Micke oss! Men nejdå, det ska bli rooligt! Maja var också på, kanske någon fler så kan vi ta upp hela bassängen? :) Måste inskaffa baddräkt, badmössa, simfötter o googles. Ok så långt ska vi kanske inte gå. Gissar på att jag kommer bli rastlös efter en längd och kommer istället vilja gå o leka. Igår var en lugn o skön dag.. Som alla andra dagar då. Men jag tränade!! Duktig tjej. Ikväll blir det mys med tvillingarna Gabb o Emelie. Vissa tror verkligen att dom är syskon, dom har lurat många i sina dar! /Malin P

Länge sedan man såg till dom två små liven och jag saknar dom :)

Kommentarer
Postat av: Mike

Det hela slutar med att Malin skvätter vatten i ögonen på ungarna i barnbassängen, och Evelina simmar envist på.



Men lycka till, pensionärer!

2008-10-22 @ 23:23:33
URL: http://mikethekock.blogspot.com
Postat av: Malin

haha.. you know me to well :)

2008-10-23 @ 17:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0