Pepp!

Måndag igen, helgen har bara rusat iväg! Bion var under all kritik. Har hört från många att den ska vara SÅÅ rolig. Men ack nej. Vi skattade bara någon enstaka gång. Besviken är ordet! Fast eftersom Maja tyckte den var dörolig borde jag förstått att den inte var det. Hon & jag har inte samma film-humor-smak. Efter bion ville Gabb o Emelie gå ut. Jag sa nej och åkte hem och blondinerna drog en krogrunda.  Nu bär det av till timrås simhall, aslänge sen jag var där och jag ser fram emot det. Speciellt till bastun o bubbelpoolen efteråt :) Efter det ska vi hitta en liten dräkt till evis o emelie på festyran. Spännande!


så här pepp är jag till att åka o simma!!

Kommentarer
Postat av: sanna

Men malin då! Filmen var ju skitrolig! :D

2008-10-27 @ 16:34:56
URL: http://sallee.devote.se
Postat av: Malin

haha nee.. tror jag hade för höga förväntningar :p

2008-10-27 @ 19:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0