Present o svett o majkaj!

Alltid lika svårt att köpa presenter, men jag o Emelie ska iaf åka in mot Birsta nu och försöka hitta den perfekta presenten till vår älskade vän MAJA som vi ska fira på fredag. Men vi har iaf en liten plan ;) På friday blir det iaf förfest hos henne med lite fiest, hurra hurra o lek :) Looking forward to it! Efter det drar vi mot stadshuset där Veronica Maggio och Markus Krunegård spelar. Har beslutsångest om jag ska gå på båda, eller välja en av dom? Ekonomin säger till mig att välja en.. Får se vad mina vänner ska göra!

Efter vi strosat runt på Birsta åker jag o hämtar upp stumme-Malin o åker hem till henne i sörberge med raggarbilen o myser :) Undrar om rösten är tillbaka..

CIAO /MALLA


Midsommarafton 08 i Turkland. Vilka minnen :) Alldeles blöt av svett..
Fräschingar vi är, min vän Malin o jag :)



Gillar denna bild lika mkt som jag gillar dom som
plaskar i den lilla poolen ;)

Kommentarer
Postat av: Evia

Malinp ser helt hysterisk ut på den första bilden, haha

2008-10-08 @ 02:17:45
Postat av: Anonym

jag blir liksom lite hysterisk när jag får krama malin :)

2008-10-08 @ 18:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0