problems..

But Hello

Jag har vänt på dygnet totalt.. jag somnar varje kväll runt två och sen sover jag till halv elva (tidigast)! Detta har blivit lite av ett problem för mig, jag får ångest över att jag sover bort hela dagarna. Det är liksom lite halvsvårt att försöka vända tillbaka dygnet när jag jobbar på olearys också eftersom jag bara jobbar kvällar, och dom stänger ju antingen elva eller tolv. Man blir kvar minst en halvtimme efter stägning, klurigt.... Kanske får ta och byta jobb ändå

Ikväll kommer girlsen och äter hos mig så jag får servera dom och ta hand om dom hela kvällen :) Kul!

Nej nu ska jag äta frukost och sen ska jag ringa ett viktigt samtal, ha en fortsatt trevlig dag dear readers / Eveliinaa :D



Hahaha det ser ut som att alla tkr jag är superpinsam, ser ni vad besvärade dom ser ut? (speciellt emelie och kristin) Skulle jag va dee!? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0