Snickarn

Idag har jag snickrat ihop en ny byrå till mitt rum. Eller.. nog för att min käre evis kallar mig snickarn så fattade jag ingenting av ikeas instruktioner. Tur att man har en händig pappa i huset :) Evis lägenhet får högsta betyg, där kommer jag trivas.. eller oj, jag menar hon! Eller? Gillar att alla mina vänner börjar flytta in till stan. Nu bor Evis, Emelie, Gabbie & Frida på nästan samma gata och jag kan bara springa mellan och sno mat & sängplats av dom alla! hihi. Tur för mig att dom gillar att ha mig där. Hoppas jag :) Ikväll: Mammas mat+idol+chips&dipp. Kan inte bli bättre! Och imorgon blir det bio med dom som vill. Härlig helg med andra ord. Och INGEN utgång.. Malin Palo gillar och säger hejdå :)


Uma, Frida, Emp, jag o Mike. Underbar dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0