FREEZZIIINNGG

DAAMN.. Jag får inte på bajs värmen i lägenheten.. Och med tanke på att det faktiskt blivit minusgrader ute kan det kanske vara bra med lite värme på i min lilla lya. Måste snacka med h-värden min!

Han är en lite halvkonstig kille, h-värden alltså. Han är mellan 35 och 40 år. Har ingen familj och lever "singel-liv". Är alltid tannad med super blonderat hår och alldeles för tajta tröjor, PLUS att han avslutar alla sina meningar med ett e: Klart du får de evelinaeh, ni vet som dom pratar i Öreberoee... Måttligt irriterande

Fast jag är såklart alltid suuper trevlig mot honom, ler alltid mitt största leende när han kommer och ger honom de tillfredställelser han kräver av mig..

Nee, nu blev jag äcklad på riktigt. De gör jag inte alls :) Jag ler bara och är trevlig, hahaha

Jag tror btw att jag har kommit på en ny sak jag ska vara på maskeraden :D Fortfarande ganska tråkigt och sött.. Men inte riktigt lika tråkigt som innan. Tror jag.. Äsch. skitsamma. Det kom helt enkelt upp nått som gjorde att jag blev tvungen att släppa det roliga och vara söt, det blir så ibland. Vare sig man vill det eller inte.  Vad det är får ni see, hihihiii

Nu ska jag dra på mig en till filt och kanske ett extra par strumpor så jag inte fryser ihjäl, för att sedan kolla på Gossip Girl!!!

 


Mm.. He turns me oon


Chuck är snygg, jag har smal rygg... / Evis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0